Tankar inför att sova...

 Sådär ja... nu sitter alla på sina rum. Redo för att sova. Jag är småtrött. Pga Orhan och mina fasoner i "stan". Jag måste upp sju i morgon så troligen är det vettigaste att göra att försöka sova.
 Kanske klickar jag på en film. Så mycket skönare att sova då. Skulle jag råka ha svårt att somna vet jag att det finns nåt där. En trygghet som tar upp min hjärna och jag behöver inte börja räkna ut omöjliga ekvationer med grisar och elefanter. Eller fundera på huruvida jag ska ta bussen åtta eller nio. Sörja över att ingen tycker om mig eller våndas inför att jag måste till Mariestad i morgon och inte vet om jag ska ta med mig mitt pass.
 Ni vet. Såna där saker man börjar fundera på mitt i natten och som gör det helt omöjligt att somna!

 Jag måste till Mariestad i morgon. Får inget sällskap. Men jag våndas inte. Inte alls!!! Nu har man kommit in i skiten. Och även om det är klockan nio på morgonen så känns det bättre. Hela dagen kommer inte gå åt utan bussarna går rätt bra efter varandra. Så jag kommer hem vid ett! :)
 Det betyder att jag till och med hinner vila lite innan middagen. Och städa lite inför bönen!!! XD

 Nej... sängen var det! :)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0