Tomgång...

 Sitter och tittar på "mycket ståhej för ingenting!" en av Shakespears pjäser som jag bara sett en gång förut. Kanske inte en av Shakespears största verk! :P
 Lite småstressig helt enkelt. Namnet stämmer bra.
 Men oj vad jag är sugen på att spela teater. Varenda pjäs jag ser väcker en sån längtan. Jag vill agera!!!!

 Idag har jag slappat nåt så fruktansvärt med Orhan. vi vaknade. Åt lunch, såg film, lyssnade på rap och... slappade. Ja... ibland känns dagarna ganska oanvändbara. Men... fick i alla fall spendera tid med Orhan. Hade inte gjort mycket mer vettigt utan han! haha

 I morgon bär det till Mariestad. Måste lämna in ett papper för att pengar. Vilket jag borde gjort igår redan. Men sånt är livet. ;)
 I alla fall får jag en utflykt och mening i livet.

 Suck... min motor börjar gå på tomgång...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0