Att shoppa med Orhan är ingen dans på rosor!

 Uj vilken shoppingdag. Orhan var hård.. haha.. redan när vi kom in första butiken och skulle börja spontanshoppa. Alltså shoppa kläder som jag redan har hemma. Slitna. Men som jag har!!! Bara för att få något fint så kändes det så fel. Jag vågade knappt kolla på kläderna! haha XD
 Orhan tvingade mig på det mesta. Jag fick kämpa för att inte shoppa!!! Jag skulle ha två par jeans sa han. Blev inget med det!!! ;) Jag skulle ha minst 2 bhar enligt han. Jag lyckades få ner det till en. Ett par skor som kosta minst. Converse!!! Jag fick det till ett par adidas. Super-röda som han dock gilla. Och hälften så dyra.
 Så fortsatte det.

"Nu ska du ha ett par mjukisbyxor!!!"
"Men jag har ju redan ett par!!!"
"Det är hål i rumpan på dem!"
"Ingen fara!"
"Jag vill inte att du visar dina trosor för alla!!!"
"Jag kan laga dem!!!"
"VI KÖPER ETT PAR NYA!!!"

"Nu ska du kolla i den här butiken!!"
"Men allt är asdyrt här!"
"KOLLA!! Om det är nåt du gillar så ta det!!!"
"Nej... Hemska saker kolla priserna!!!"
"Jag släpper inte ut dig förrän du har köpt nåt här!!"

 Jag säger inte mer utan låter bilderna tala för sig. Om hur shoppingrundan gick! :) Jag vann många strider mot Orhan i alla fall!!! ;)


Skrattade åt skorna! Jag kommer lysa upp i stan. Men Orhan gillade dem och försäljaren sa att det var ingen fara med det. Bra och synas!!! XD

NÄ.. ett rött linne. Vad har hänt med svarta Petra?!?! XD


Nyshorts och nytopp! :)


Till och med vitt!!! XD


Shortsen och linne! :)


Topp..

Det märkliga är att det kändes som jag shoppade en massa men väl hemma var det ju inte så överdrivet. Eller? XD
Förutom detta klippte Orhan håret. (kort.. saknar hans små lockar även om håret är i lite mer ordning nu haha) Fixade min bank så jag kan betala räkningar! :P
Köpte shorts till Orhan! :)
Åt Italienskt! ;)
Och hade en kul dag!
Älskar min Orhan!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

beauty do not forget that we have not finished yet... but the next time you'll see no discount;)

älskar dig så mycket!!!

2011-05-23 @ 08:40:25
Postat av: orhan

beauty do not forget that we have not finished yet... but the next time you'll see no discount;)

älskar dig så mycket!!

2011-05-23 @ 08:41:30
Postat av: Amelia

Mkt nice ;) Jag gillar skorna!

Och tröjan på bilden längst ner, en sån har jag oxå. På mig nu tillochmed! :p

2011-05-24 @ 00:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0