Varm vårdag! :D

 Mamma och pappa solar. Jag har rensat i rabatten. Tittat på allt det nya. Saknat Orhan och suttit i solen. Men det är så trååååkigt!
 Just nu ligger mor och far ute och solar. Som vanligt. Försökte sitta med ett tag men kom inte riktigt in i deras djupa diskussion. Så jag... sitter här istället. :P

 Målarträff idag. Får se om jag pallrar mig iväg. Jag var så sugen tills nu då det plötsligt slog mig att det är mitt i middagstiden och jag inte har minsta inspiration.  Kanske att man skulle tvinga sig dit och bli förändrad haha :P För det är kul att måla!!!

 Tog lite sommarbilder. För det känns som sommar. Även om det är vår. Mina grodor frodas. Mina blommor växer. Jag springer runt i strumplästen (eftersom det ännu inte tillverkats såna bra skor så gör jag det)
 Mmmm


Några av bebisarna... Börjar bli nåt nu... :D

Spirean, spindel och körsbärsblommor! :D

Konstig blomma som aldrig vill slå ut. Tycker det ser ut som en frittelaria. (heter de va!?) Men jag sådde såna för nå år sen. varför kommer den nu?
 
Plommonträdet blommar också! :D

Veronika! :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0