20 kg

Färdigpackat. Förutom den krämen jag rengör ansiktet från smink med. Kom på efter jag stängt väskan att jag inte kan lägga den i handbagaget, det är ju en vätska! XD
jaja... Det finns plats för den! :P
Ska bara väga väskan nu när pappa kan fixa vågen åt mig. Hoppas det inte är mer än 20 kilo. Då skulle jag bli högst olycklig! XD
Ser fram emot att resa jättemycket nu!!! :D Nu när det är packat och klart. Jag är redo.
Märkligt. Tror min glädje över att få träffa Orhan gör så jag inte är minsta nervös för att resa! :P Men det är skönt. nervositeten lär väl komma när jag väl är på väg kanske? Vi får se! :P
Snart.. snart...
Rör på dig feta timvisare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0