Dåliga dagar...

Jag är konstant sur på allt och alla. Vad är problemet? Blir arg på mig själv också för att jag är en sån fruktansvärt elak, irriterande, argbigga, bitch, surkärring!
Känner mest för att gömma mig i mitt rum för all framtid. Sen i Fredags har världen bara varit emot mig. Garderrober har glidit igen. Dammsugaren har fastnat i MINST en möbel för mycket! Kläder går sönder. Jag somnar inte förrän klockan fyra på nätterna!!!! Trots att jag ligger där redan halv elva!!!! Kläderna jag ska ha är ALLTID borta! Jag missar nästan jämt bussen. USCH!!!
Till min stora glädje är det bönering här i  vårat hus idag!! Uuuuunderbart. Just vad jag behöver. Panikstäda huset och umgås med folk...
Nej jag tänker sitta här. Med min värmefläkt och se på simpsons.
Världen och allt vad den innehåller!!! Idag skiter jag fullständigt i dig!

Helst av allt skulle jag vilja skrika fula ord till alla. Göra någon ledsen och förstöra min finaste klänning (om jag haft någon) kastat en stol genom fönstret och springa ut i skogen och sitta och frysa där hela natten!!! Medan jag skulle gråta för vad jag gjort och önska att jag försvann! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0