Finns alltid lite för mycket att göra...

Så.. hemma igen efter gudstjänst. Spelade bas och det var faktiskt rätt kul även om jag inte är så duktig.
Nu är jag mest hungrig. Men hemska saker vad det alltid ska vara svårt att hitta något att äta här. Jag är trött och orkar inte laga något men vad kan man annars göra? Det är ju inte precis så att vi har lite bröd liggandes och kanske några pålägg. åh nej!!
Självklart tronar diskberget högt från hela helgen och allt är mitt. Så jag tror jag får lägga min energi där istället för att laga middag! haha.. slutar väl kanske som igår. Blev hungrig mitt i natten.. tror klockan var två. Så till slut fick jag ge upp och hämta något. Hade alltså hållt mig sedan tio., Men man SKA inte äta på natten!
Usch... den lilla glädje jag hade över att komma hem är som bortblåst när jag ser disken, känner hungern och ser mitt stökiga rum.
Hoppas i alla fall Orhan kan ses ikväll...
Surkärring-Petra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0