Havet är bättre än en bassäng men sämre än en sjö!


31. Vad dricker du till frukost?
Te vanligtvis.. ibland kaffe och skulle jag vara med Orhan skulle det blir en brunch eftersom vi med säkerhet pratat bort 2 timmar av morgonen. Den skulle då istället  intas med vatten, juice eller någon läsk om vi hade...

32. Sover du på någon särskild sida?
Tittar på film påhögersidan. Så när jag ska sova är det skönt att lägga sig åt vänster. Men när jag vaknar brukar jag nog oftast ligga åt höger igen. Jag snurrar runt helt enkelt!

33. Kan du spela poker?
Det tror jag.. eller jag vet inte?

34. Tycker du om att mysa/kela?
Uj ja...Kanske inte med alla och inte på samma sätt men ja!

35. Är du en beroendemänniska?
Hm... njae.. eller vad räknas som beroende. Inte har jag då nå särskilda beroenden. Möjligen Orhan som jag just nu lider stor abstinens från. Eller coca cola. Har jag inte druckit det brukar en längtan växa inom mig...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känns som om jag känner fler än en.. tycker det ständigt dyker upp folk med min födelsedag. Fast en vet jag med säkerhet... en brud med samma vinterjacka, samma namn och samma födelsedag.. jag vet nog...

37. Vill du ha barn?
Tja... jag antar att jag nog kommer få skita ut en unge. Tro det eller ej. Men skulle det aldrig komma på tal så gör det mig iiiinget!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska kan jag väl rätt bra.

Sen franska.. som jag kan några ord på. Kanske kan göra mig förstådd? Vill lära mig mer...

Läser Italienska för skojs skull nu... men det kan liiite av.

Romani vill jag lära mig eftersom det finns i min ingifta familj... men där kan jag bara några ord.. haha men så småningom ska jag kunna alla dessa språk! FLYTANDE!

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej... jag blir aldrig sjuk eller skadad. Petra är friskheten själv!

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Men vilken trist fråga. Klart bassäng är ju inte ens jämförbart med havet. Även om jag ogillar saltan i havet. Sällan njuter av bottnen, sikten eller algblommningarna. Hade alternativet sjö funnits med men icke... HAV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0