I behov av dusch!

Hur många jobb har jag sökt idag. NADA!
Men jag är lika glad för det. Dock vill inte stressen släppa mig. Löjligt. Och vars är ens man när man behöver massage?
Tsstss...

Såg på film. Tjötade med syrran. Åkte en sväng med grannen till polisen! XD Drack te och tog en prommis, med grannen
Trevligt helt enkelt! ;)
Nu sitter jag här. Och funderar på vad jag ska hitta på. Är troligen i stort behov av dusch och med tanke på hur svårt det är att gå upp på mornarna borde jag ta duschen nu. Men inte ids jag de? Hemska saker för att duscha.
Plus att huset är fullt med människor. Bandet winterdawn är här nu igen och spela in. Undviker helst då de lite mer allmäna områdena. 1. För att slippa pinsamma möten i korridorerna. 2. För att inte uppta toaletten lång tid då det alltid är någon som behagar gå dit!!!
Nu ska jag se film och äta nötter. Har längtat efter godis hela dagen så man taget vad man haver. En och annan kopp te kan nog slinka ner också! ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0