I-landsproblem..

Hade idag inte alls någon lust att gå upp... Vet inte om jag gillar helger eller inte. Saknar bara Orhan... har inget att göra... och idag hade vi ingen frukost. Jag menar. Vem kan äta en snuskig gouda-ost på mackan. Mjuk.. ungefär som att äta en gammal köttbit.. eller jag vet inte vad.
Skinka.. gott. Men ack så tråkigt utan en endast gurkbit eller tomatskiva på!!!
I-landsproblem...

Hur som helst. Som ni märker tog jag mig upp ur sängen och sitter istället och svettas vid kaminen med oborstade tänder. Lite sur för att frukosten var så trist... Känner för att spela bort hela dagen vid datorn. Helgen är ändå bara som en väntan. Jag vill bara få veta om jag fått jobbet. Jag vill bara få veta om jag har december fri eller inte! Jag vill inte sitta här och njuta av helgen. TRAMS! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0