Idag...

Idag:

  • Det är inte vinter ute!
  • Jag har precis ätit en matsked lakritsglass.
  • Till lunch åt jag mozzarella som var på halva priset på ica!
  • Jag har varit i Töreboda utan att praktisera.
  • Jag är lite smått förväntansfull!
  • Det är stökigt här hemma!
  • Vi ska äta taco till middag idag!
  • Jag är i stort behov av dusch. Därav bar jag mössa hela dagen idag på stan!
  • Jag ska öva bas idag inför barngudstjänsten! XD
  • Mitt rum är inte trevligt.
  • Det kliar i mitt öga... :/
  • Jag sitter och funderar på när Amelia ska läsa mitt svar på hennes kommentar!?
  • Jag fick tio frimärken idag och ett förlåt från posten bara för att de misslyckats med mitt paket.
  • Det är kallt i huset men jag är lite för lat för att göra en eld!
  • Jag måste kissa!
  • Jag är inte ensam hemma...
  • Jag önskar att jag hade ett par tuffa jeans, coola högklackade skor, en rejäl snygg vintertopp och ett par lite tuffare hela tights.
  • Jag fick gå före en kvinna i kön på ica idag!
  • Jag är lite uttråkad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0