irriterande!!!

Njuter busschaufförer av sin makt?
Jag menar.. jag formeligen rusade ut. Och kom fram till busshållplatsen. Dock stod jag på fel sida vägen då bussen kom. Skulle jag rusat skulle jag hunnit över och ställt mig där men gett busschauffören en smärre hjärtattack? Och tvingat honom tvärnita?
Jag nöjde mig med att stå där på fel sida och fånga chaufförens uppmärksamhet.
Det lyckades. Han tittade på mig...
Men inte mer än så...

Han tittade på mig och körde vidare.
Ilska och irritation... Skrev ett fult sms till Orhan innan jag traskade in i skogen för att gå den vägen hem medan jag ringde chefen... Pinsamt!
chefen tyckte jag kunde stanna hemma och söka jobb istälet. Bra. Då borde ju dagen fortfarande räknas som en aktiv dag som ger mig pengar. Det var liksom hon som sa stanna hemma. Inte jag!!! XD
Känner mig dock lite stressad och nervös... antar att det är för tjänsten som jag just avtackade mig...
Är jag dum i huvudet? Vad är min plan nu?
Öppen för förslag Gud! ;)
Det är såna här dagar ens man ska krama en. Inte vara flera 100 mil ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0