Målaträff

Pia hela dagen! :) Typ.. :P
Vi målade på målarträffen här i byn och hade allmänt trevligt. Jag påbörjade ett nytt projekt. Försökte med alla medel måla något som inte var en människa. Men jag är såld på människor. Särskilt på kvinnor för tillfället! XD
Så slutade med en ny kvinna i skynken! :P
Ska ta med kameran någon gång i mitt liv eller ta med tavlorna hem så ska jag fota dem! ;)
Pia och jag satt sen och pratade från sju till halv elva innan hon drog sig hem. Var mycket trevligt! :) Dagen passerade snabbt. Nu sitter jag och funderar på om päronen fastnat borta hos vänner eller om de kört av vägen!
Är inte trött än men kanske att jag ska sätta på en film och somna.
Om jag inte sätter mig vid mitt tomb raider spel igen och känner mig dålig haha
Kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, det var ett väldigt bra initiativ att släpa med mig till den där målarträffen. Det får du gärna göra om! :)

2011-11-06 @ 12:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0