Mina målningar 2011

Den här skissade jag för länge sen i Lidköping men gjorde aldrig något av. Nu gjorde jag det i brist på annat. Var inte så förtjust i motivet men.. ok. Dock ser hon ju fruktansvärt sur ut! XD

 

Ser ju nu på fotot att man ser blyertsdragen asbra?! :O MEn det är typsikt mig rita och sen sittar och måla tunt. Inte konstigt att mina färger har räckt i flera tusen år. (jag har nämlinge aldrig köpt egna färger utan levt på färger jag fick av mamma i julklapp för säkert 10 år sen!!!) Om jag köper nya stora tuber kanske jag skulle våga på att använda färgen? Eller tar jag bort min stil då?! XD

 

senaste projektet. satt bara och satt och gjorde den här apsnabbt. Inget spec men den blev väl helt ok. Inte så kul att måla nu. Har inga storartade ideer plus att mina färger börjar ta slut lite... :(

 

 

Känner att jag måste måla mindre eller något annat än människor. haha i alla fall en man!!! Men män känns kantiga och lite pinsamma att måla jag menar. Hur snyggt blir det med en man som draperar sig i ett skynke eller en man som sitter ihopkrupen i ett buskage naken haha XD

Fast kanske. Vad är detta för hårda ord om mannens kropp?

Nästa målning får bli en man!!! (Har ju en präktig modell!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0