Pizza, chips och cola!

När halva familjen är ur huset. Då blir det fest. ;) I alla fall om pappa får bestämma. Idag är syster och mor i Stockholm så då har pappa köpt chips och cola. Ikväll ska vi se på Matrix. Pappa i studerande syfte (om den inte är allt för trist) och jag har inget emot att se den! ;)
Har nyss snackat med Orhan i cam och träffat stora tjocka släkten. Blir ständigt påmind om att jag borde lära mig romani. Men hur och vars? Inte precis en språkkurs man kan hitta på internet när de finns 125 stycken olika romani! XD

Åt pizza idag. Jag gjorde. För jag har längtat hela veckan. Självklart blir det då en misslyckad pizza. Men bättre än inget.
Det är en bra dag idag. Jag har lagt över hela problemet med jobbet i Stockholm på arbetsförmedlingen. Vet inte vem av dem som är så seg för det blir aldrig något gjort. Jag får alltid tag på dem men de får aldrig tag på varandra!?
Jag längtar ju inte efter detta jobb. Kan ta det men... så för mig gör det inget att de krånglar. Då får jag tid att tänka mer på vad jag ska göra. Hur jag ska göra... med min lilla framtid! :P
Idag har jag tänkt lite och kommit fram till att det inte är kul.. det gör mig bara arg! Så i helgen ska jag skita i allt vad jobb heter!!!
Är man fri så ÄR MAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0