Suck och blä!

Gjorde nyss av med en mindre förmögenhet på att prata med Orhan. Plus att han spenderade en del också..
Men det var väl behövligt. Någon gång vill man hinna prata! Usch...
Tamar kom inrusande och hoppade upp i min famn spontant. Sånt behövs. Hon vet när jag är ledsen. Men nu sover hon. I väntan på mat och vi ska strax gå och ta en kopp te. Eller jag te, hon friskies! :P Möjligen lite mjölk! ;)
Se på simpsons och bara låta kvällen gå. Sitter fortfarande och muttrar lite över bas-spelandet i helgen. haha jag behöver någon sorts spark i ändan. Eller inte det. Jag behöver lite inspiration och glädje.
Men just nu tänker jag bara på en sak och jag skiter fullständigt i allt annat. Allt känns bara som jobbiga saker att klara av. Hinder och tvång. Vet inte om det är bra eller dåligt att göra sånt. Åtminstone får de tiden att gå. Det är väl det enda jag är ute efter nu för tiden! Få bort tiden!
Usch för att vara kär! (Kan man kalla det olyckligt kär!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0