Trötta dagar

Så.. nu känns det bättre.. Fick lite halvbra nyheter... Men känner mig ensam.
Där ute sitter massa med människor på bönering och onda ämnen.. XD Snart ska de fika kanske. vet inte om jag ska våga mig ut eller om jag gör mitt fika och sätter mig här igen.
I morgon är det praktik igen. Blir så trött. Väl där är det ok men att komma sig iväg. Njuta av det på kvällen innan. det går inte!!!

Idag gjorde vi inte mycket. plus att jag var trött så jag gick runt som i en dimma. Ville bara sitta hela tiden haha.. Märkligt. Men jag har sovit så lite så...
Kanske var det lika bra att det inte hände mycket. jag hade väl inte farten till det!
Hoppas på mer kunder i morgon så jag någon dag kan öva på det.
Kom i alla fall in nya smycken idag. kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0