Hopplösa dagar...

Idag känns allt bara höpplöst.
Jag som var så glad över tjänsten eller rättare sagt intervjun i Borås. Men jag får aldrig ett svar därifrån... Allt var fixat men nu känns det som om jag kan ge upp. De ville helt enkelt inte ha mig.
Som vanligt...
Idag ska arbetsförmedlingen ringa till chefen i Stockholm. så får se vad som händer där. Om det är dit jag ska?!
MEN DÅ FÅR DET MINSAN PÅ NÅGOT SÄTT KÄNNAS KUL ATT JOBBA DÄR!

är typ inte sjuk idag men gick ändå inte iväg. Men i morgon går jag på praktiken. Yeeey... XD Ser inte fram emot det längre. Var så inställd på jobb så trodde jag inte ens skulle behöva göra detta. Vad ska jag med erfarenhet till. Jag får ju aldrig jobb.

Jag saknar Orhan idag också. Så det gör ont i magen...
Allt är så hopplöst. Ensam och meningslös. Det är jag det. Aldrig löser sig något. Märkligt.
I alla fall något kunde väl lösa sig... i alla fall lite. I alla fall någonting mindre att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0