Ingen kall vinter

Nu är det sådär överdrivet varmt i huset igen... kamin... tss.. Det är som en hatkärlek till det värmkärlet.
Men förutom att svettas sitter jag vid datorn. Det har jag gjort typ hela dagen förutom städande av hela huset på eftermiddagen. En dålig dag idag.
Vill att Orhan ska dyka upp så jag kan prata med honom. Annars blir det väl Matrix ikväll. Min käre far vill se den sista idag. Och jag är gärna med. Brukar inte vara så på att se film med familjen. Men... matrix med pappa har varit trevligt. Vet dock inte hur jag ska överleva filmkväll utan godis eller snacks!

Förra året 11 november. Var med Orhan i Älgarås. Det var snöigt ute. Det var kallt ute. Det var vinter.

Kollar ut genom fönstret nu. Dimma. Ingen snö. Inga glittrande trän. Ingen kyla. Behöver inte ens skrapa bilrutorna. Märkligt...

Hittade föresten min första julklapp nu. Tänkte inte köpa den men den knasiga köpsidan sa att jag köpt den innan jag hunnit säga ja eller nej. Plötsligt hade jag helt enkelt en avklarad beställning och de väntade på att jag skulle betala vilket jag kunde göra nu eller senare. XD När de ändå börjat fixa med att skicka den tänkte jag att jag lika gärna kan betala då. Var ju intresserad så... haha Blev ett snabbt köp. Hoppas jag inte gjort bort mig.
Brukar inte gilla att köpa julklappar. Men hittar man den perfekta så gör man... Men har man väl köpt en måste man ju köpa till andra också.. suuuuck...
Gåvor är inte mitt kärleksspråk! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0