För länge sen..

Vad gjorde jag för ett år sen.. funderade jag lite när jag som vanligt var ute på min uppfriskande kvällsprommis! :) Eller nattprommis beroende på hur stor panik jag har, om jag är ledig dagen efter och om jag har mycket att göra på kvällen! XD
Var mitt liv mer spännande och intressant då?
Eller lika oerhört tråkigt.
Och ännu längre tillbaka. För två år sen? Då hade jag inte ens träffat Orhan. Vad gjorde jag som singel...
Längtar jag tillbaka? Nej.. märkligt nog.
Alltså inte märkligt att jag inte längtar tillbaka till singelivet. För det gör jag då verkligt inte. kanske att jag saknar tiden i Lidköping :P
Men... att jag hade Orhan här... Det var ju bra tider. Han bodde i kyrkans lägenhet och vi levde loppan. Åt mat så vi båda gick upp tio kilo! XD Såg på varenda film jag har hemma. Stal bredband från bilfirman mitt emot. Spelade löjliga spel och dansade rumba.
Men jag saknar det inte. Jag vill inte tillbaka. Jag älskar nuet. trots att det suger... Dumt?

För exakt ett år sen sov jag och orhan ute i natt. I en koja. Det var inte minusgrader. Inte ens snö. Bara isigt! ;) Jag fick blöta fötter och frös. Det var trångt och obekvämt i kojan. Men det var otroligt hemskt att gå upp. (Jag skulle till arbetsförmedlingen på morgonen haha) Orhan var så varm och skön!
Orhan brände sönder ett par byxor den dagen. Fick marsh mallows i mössan. (eftersom han böjde sig åt sidan och la sig i mina nygrillade!)
Vi åt kött jag marinerat och bröd och en god sallad! :) Vi spelade rävspelet så vi började bråka och kämpade med elden...
Myyyys...
För exakt två år sen.
Jobbade jag tydligen med projektarbetet. Mitt hemska träd! haha Hade ont i magen när jag åt och led av magnesiumbrist. Hemska saker...
För det låg ett argt inlägg där om att jag hatade allt och alla? Skolan, lägenhetern, Tamar, familjen, vänner... Hårda bud!
Ja inte var det speciellt för två år sen. Där satt jag och var allmänt ensam... Gick i skola och.. Äsch. Ni får ett glädjande inlägg från då!
Tänk.. då kände jag inte Orhan. Eller... jo.. det måste jag väl gjot. Hamnade ju på hans födelsedagskala en månad senare? Vi kan säga att jag visste hur han såg ut. Och han var tillsammans med min kompis XD
 Så ska mitt yrkesbevis se ut. Ett 2 meter högt träd ungefär... Kanske inte exakt såhär. Mindre färggranna blommor. O mer detaljet XP haha
Inlägg 16/11 -09
"Slarvat med magnesiumtillskottet och har antagligen ägglossningen. och det märks för SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT.. åååååh vad trött ja är på allt. Vill bara skrika. men NEj! Det går ju inte. Alla hör. Man är aldrig ensam nån stans i den här värdelösa hålan! Jag hatar att bo här hatar hatar hatar hatar."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0