Ute och promenerade

Hur personlig får man vara i en blogg? Hur mycket kan man yttra innan man verkar pinsam och bakom flötet? Vad handlar min blogg om egentligen. Så mycket tecknande och binderi är det ju INTE i den. Inte ens mitt liv handlar om det längre. Jag bryr mig inte. Jobb, binderi... de drömmarna ligger på is.
Det finns bara en sak jag bryr mig om. En sak som jag tänker på.
Jag är inte tillsammans med min man. Min man är långt borta. Och det gör ont. Mer ont än jag tror folk fattar.
Och ska min blogg handla om mitt liv så är det just det som gäller nu. Kampen om att få tillbaka honom.
Dock vill jag inte skriva allt. Ena dagen går det uppåt. Glada nyheter. Medan andra dagen bara kommer för att trycka ner. Förstöra och allt måste börja om på nytt...
Pinsamt att jag ska gilla att skriva så mycket. Så de kryper i fingrarna när jag är arg, ledsen eller glad!! Man har en prima blogg. Och så tar det emot. Kan man berätta allt i en blogg???

Istället för att vara deprimerad ska jag lägga ut lite dåliga bilder på den otroligt kassa vintern som vi har nu! VART ÄR MIN SNÖ? VART ÄR MIN FROST? VART ÄR MIN MINUSGRAD?

Lustigt hur bra den här pinsamt vemodiga bilden passade in med texten hahaha XD

Rena rama Grekland...

Blomma! :)

Blommor...

Jag ser alla möjliga blommor. Violer blommar om. rapsen kommer upp och blommar. Läste i tidningen om att någon har en gullviva i trädgården! XD Kamomillen blommar om.

Jag som florist är inte lycklig. Jag älskar vintern och blir alltid nervös att blommorna går och blommar i förtid och dör... så på våren blir det inget alls! :(

Höst eller vinter?

hehe...

Jaja... hade ingen riktig inspiration... fanns inget kul att fota. Dåligt väder. haha.. Men ut gick jag i alla fall. det var väl bra. Man blir så uppfriskad i näsan, musklerna, huvudet och ansiktet! ;) haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0