Arbetet startar...

Idag började arbetet lite. Kändes.. bra. Dock gjorde jag inget raffinerat men det känns som om nu har jag koll!
Jag och Amelia begav oss ut efter frukost (som blev sen då vi sov länge. det behövde vi!) och plockade ris. Björk och gran! Amelia halkade minst 35 gånger!
Sedan väntade vi på att andra halvan av familjen skulle vakna till liv. (eller komma igång med oss) Så vi kunde fixa grönsaker på ica och åka ner till ishallen där jag skulle vara.
vid tre kom vi iväg! :P
Plockade grönsaker. (kändes bra att inte behöva betala!) Men inte allt. Bara de som verkade fint och det som jag kan behöva använda nu. Just i dessa tider!
Sedan åkte vi till ishallen och lastade in allt. I mitt lilla arbetsrum (styrketräningsrum) Det var iskallt...

Finns alltid tillfälle för lite träning om jag blir trött på blommor!

Efter middagen åkte jag ner med mina modeller (Kussarna!) och mätte ut deras storlekar för att kunna börja jobba stenhårt i morgon då de är i skola och på praktik! XD
I morgon ska det limmas...

Nu ska jag sy, planera arbetet och tänka lite. Lyckades lämna alla papper med ritningar och beskrivningar hemma. Möjligen lite smådumt. Men jag tror jag klarar mig utan dem känns ändock lite skönt att se arbetet framför sig! Så inget glöms!!!

Det är tydligen kul att vara modell för Petra!

kram
(Fotograf: amelia E)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0