Bättre än katthemmet!

Att det hänger kalendrar och bildar på nakna tjejer överallt. Det gör mig lite... illa till mods.
Försökte dock ignorera. Snubbarna där verkade trevliga. Typiska västgötar eller nåt som bara pratar...
Kruktilvlerkning i en månad... det må jag säga. Verkar mest som jag kommer få förpacka och sortera. Men vad mer gör man i en fabrik? Jobb tror jag inte så mycket på längre. När tre snubbar har jobbat där tillsammans i runt 30 år. Då kommer de jobba där tills de dör. Och inte behöver de plötsligt en till. En liten flicksnärt.
Hittade dock en bild på en kille med byxorna lite långt ner... Om det var för den enda kvinnan som jobbade där (i kassan och kontoret) eller om... de tyckte det var kul att ha det lite mer jämställt. (varför vill man ha porr öppet på ett företag när man visar runt kunder då och då???)
Men det är först om två veckor. Först nu ska jag njuta av katter på katthemmet.
(Chefen citerade en tjej i nian som praktiserat där. "Ja det här var då i alla fall bättre än katthemmet!" så jag antar att det betyder att jag antingen kommer få det väldigt tråkigt först. Eller väldigt roligt sen?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0