Håruppsättning och fikagrupp!

Ikväll kom inte de som skulle tala på gudstjänsten. Unikt. Men det blev trevligt ändå. Jag var med i fikagruppen idag. Tycker det är ett mysterium hur jag hamnat i en fikagrupp och jag känner mig alltid lika lost där. haha det är så många. Och alla vet precis vad som ska göras. Jag hinner inte ens tänka.
Men... kanske bidrar jag lite... XD

Fick höra att jag var fin idag, från oväntat håll. Orhan tyckte också jag var vacker men att jag matchat kläderna ytterst dåligt. (milan!) Det känns bra att höra sånt! ;) Jag har i och för sig ansträngt mig överdrivet idag med att fixa hår. (överdrivet med tanke på att jag skulle till kyrkan. Men det är en unik plats. Ena dagen i långkalsonger, mjuktröja och fett hår. Andra dagen i klackskor, finklänningen och massa smink!)
haha... men i brist på annat?! Det är kul att göra sig i ordning! ;)
Sitter nu och våndar mig märkligt lite inför i morgon. Ser plötsligt fram emot att kela med katter och sitta på ett katthem och ha lite att göra! :P
Det kanske blir jättebra. Jag ska inte klaga i förhand!
Det känns som om det kommer gå bra. Bara den första timmen på morgonen passerar då jag är i Töreboda för tidigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0