Hemma igen..

Tro det eller ej. Men jag ar hemma. Sitter i mina kara sang med Orhan sovandes bakom mig. Sjalvklart. Men jag ska vacka han nar slutet pa filmen laddat klart! :P

Resan gick bra. Sov ovanligt hart i liggvagnen! Gott var det!
Kom dock hem tva timmar forsent istallet den har gangen. Man kan inte alltid ha tur sa Orhan!
Missade taget med tjugo minuter i Stockholm och sprang till kundtjansten for att fa en ny biljett. Dock visste jag inte vars kundtjansten var. Sa nar jag antligen hittat den stod alla andra resenarer fran mitt tag dar. Paniiiik.
Fick hundra kronor och en ny biljett. Till ett tag En timma senare.
Hamnade tillsammans med nagra jeppar som sag ut att vara hamtade fran filmen "Tillsammans".
Fria manniskor ma jag saga. De drog av sig skorna. Mannen mitt emot mig slangde upp sina fotter pa MITT sate!! XD Da jag satt lite snett. Hans fru slangde upp sina fotter pa hans fotter mot min rumpa. Och mannen bredvid mig slappade otroligt i satet. Kandes som om jag satt dar med mina bastaste vanner. Bara da med den skillnaden att jag inte alls kande dessa snubbar!!!???
Haha...
Kom hem. Glad och nojd. At pizza med Orhan och sedan sag vi film. Jag var trott men han somnade. :P Som vanligt. Vi ar sa olika han och jag! haha...
Nu ska jag njuta av helgen innan mitt nya "jobb" startar. Pa arbetsmarknadsenheten... :P Blahabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0