Hemresa..

Sitter på tåget hem nu.
Idag har varit en körig dag. Har bara ränt runt.
Vaknade vid halv åtta då min kusin gick och jag kunde inte somna om. Jag var helt enkelt för nervös.
Gick upp och gjorde i ordning mig innan jag drog dit.
Hittade stället direkt och möttes av en speedad familj. Arabisk? Inte mycket till intervju vart det utan de bad mig göra massa olika saker. De tyckte allt var fint. Förutom min nivåbukett som var på tok för grön och liten. Gjorde en ny stor och de var nöjda. XD
Jag jobbade där från elva till typ två! Och då fick jag beskedet.
Jag fick gärna jobba där men jag var i brist av erfarenhet. Så de kunde inte betala ut lön än. Jag var inte säker på att jag förstod. Men om jag fick bidrag på lön från arbetsförmedlingen kunde de sen efter en tid betala ut full lön! haha
Jag ska höra med arbetsförmedlingen. Så kanske...
Sedan åkte jag tillbaka till lägenheten. Hämtade grejer. Åkte till stationen. Försökte boka biljett....
Fick tag på en dyr som någon verkade avboka just när jag stod där! Tur!!!
Nu sitter jag här och saknar Orhan... :(
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0