JOBB!?!?!

PLÖTSLIGT.. får ett till svar från en florist. Även denna med utländsk bakgrund. Jag kanske helt enkelt inte passar de svenska floristerna i smaken! Tss tss...
Denna i Borås. Men... vad ska man välja. Finns för och nackdelar med båda och jag vill ju inte välja bort den i Stockholm när jag typ fått en tjänst där.
Bor hellre i Borås än i Stockholm.. Men jag vet ju inte om jag får nåt där???
Den ena butiken ska öppna nu den andra är stabil...
Den ena är halvtids anställning direkt (med ökning senare) den andra med bidrag från arbetsförmedlingen. (med hel anställning senare)
Aaaah. Här går man ett år och suckar och plötsligt får man två floristerbjudande!!!
Jag är i alla fall tacksam för invandrare.
Man och troligen jobb.
Svenskarna ligger på minus måste jag ju säga.... :P (får man säga så här?)
Vad är Guds plan egentligen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0