katter <3

Igår natt höll jag på att bli tokig på Tamar. Vi grälade på allvar.
Hon välte bord och bet mig i benet. Jag knuffade ner henne i sängen och sa till henne på skarpen.
Efter en timme fick jag henne att somna. (Efter en prommis i huset. Brukar få henne att varva ner av någon anledning?)
Idag var vi alla fall vänner igen. Hon kom rusande när jag svängde in vid huset. Hoppade upp i mitt knä så fort jag fick upp dörren och strykte sig mot mig och var allmänt gullig.
Det är sånt som gör en glad över att ha katt.

Hemska saker. Hur ska jag kunna praktisera på ett katthem utan att köpa med några norska skogskatter. Eller ett antal små kattungar! XD
Älskar katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0