Katthem :(

Jag ser inte fram emot att praktisera på katthemmet. Jag ser bara framför mig. Lite jobb. Lite vänner. Tråååkigt. Hoppas jag får kela med massa katter och att dagarna går fort.
Det jobbar säkert 10 pers där. Även om det är runt 80 katter där så... finns det inte så mycket att göra. När jag var där vilade hälften. En städade alla burar och en rengjorde bajslådor!!! En promenerade runt med oss och en stod och såg förvirrad ut vid kattmaten! (Tror hon var praktikant!)
Men jag menar. Det verkar ju bara behövas ett fåtal. Så vad ska jag göra för att få dagen att gå.
Tack och lov att det bara är 2 veckor och tack och lov att man får sluta om man otrivs! XD
Det värsta är dock att pga brist på bussar måste jag vara i Töreboda en timme innan jobbet börjar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0