Pia

Kom plötsligt på att jag skulle ju träffa Pia idag och studsade iväg vid fem och blev bjuden på grönkåls-soppa. Gott! ;)
Vi pratade kostyfilmer och såg på en Jane Austen film som jag redan glömt namnet på haha :P
vi fortsatte kvällen med att spela olika spel. Tror Pia vann 80 procent av allt! Säkert mer... väldigt vad sugig man ska vara...
Det var en mycket trevlig kväll. Skrattade mycket och fick ont i käkmusklerna då jag drack äppelmust. Märkligt.. om det var någon sorts kombination av surheten och av att försöka hålla sig för skratt när man drack kanske?

Tog först bästa bild på mig och Pia... ;)

Sov länge i morse. Såg ingen anledning att gå upp. veckan har varit häktisk. förra helgen med... så drog på morgonen och blev förvånad av att den bara var för elva?! Trodde jag skulle ha sovit hela dagen. Men sånt är livet.
Tror ändå jag strax går i säng... Har en ledig dag till. På måndag är det praktik som gäller. Ömans mode.. XD
Ska också fixa intervjun i Borås. Så vi får se vars jag hamnar i framtiden... Stockholm eller Borås. Med tanke på att jag inte är en stadsmänniska hoppas mitt lilla inre på Borås. (I alla fall en mindre stad!!!

Sitter och smaskar på mash mallows. Just nu känns allt ganska bra... Så där lagom bra. Något händer. Allt är lugnt. Idag är vila. I morgon vila... Jag har nåt att sakna. Nåt att vara glad för.. helt enkelt en lagom dag. För att vara så där tråkigt svensk! ;)
kram

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för besöket, det var mycket uppskattat!

Jag försökte förresten leta upp den där boken du pratade om, men lag lyckades inge vidare. Var den på svenska eller engelska?

2011-10-30 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0