Sjuk...

Första praktikdagen på Ömans mode... Jag går och blir sjuk. Sov inte på hela natten och kunde inte förstå...
Urinvägsinfektion. Jag menar. vad är det för löjlig sjukdom. Jag har aldrig haft det och jag behövde inte ha det. Så.. tråkig och irriterande...
Sitter och väntar på svar angående intervju. Blir alldeles nervös. Varför svarar hon inte... Jag vill, jag vill!!!
Ligger annars mest och ser film. Blir yr i bollen av att stå upp. Plus att jag måste gå på toa då mycket oftare av någon anledning. Och det vill jag inte göra!!!  Hemska saker...
Livet är märkligt... Trots att allt känns så där småjobbigt nu. Typ stressigt... Känns det märkligt bra. Jag känner mig så lugn...
Jag borde inte vara lugn???
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0