Sugen

Jag trodde inte jag kunde se dålig ut i blont. Jag menar det är ju min färg. Men efter att ha blonderat hela håret istället för bara slingor fick jag en chock. Skrattade lite åt mig själv i spegeln.
Ska lägga upp bilder när jag ids!
Just nu hänger jag med Orhan, vilket jag gjort sen i Torsdags. Me like! ;)

Igår for vi ut till skogen. Gjorde brasa och lagade mat. Kokta grönsaker med grillat kött! ;) Och en god sås. Det var en god måltid men jag slår vad om att den skulle blivit godare hemma.
Mat blir aldrig lika bra i skogen som hemma. Till och med kött kan vara lite obehagligt. Märkligt...
Jag är en känslig person antar jag... :P

På tal om mat så längtar jag ständigt efter mat. Vad kan de bero på? Olika rätter. Just nu är det tagliatelle med någon krämig sås. Eller kanske tortellini med något gott. Också den inlagda strömmingen vi äter på jul! Vore också väldigt väldigt gott med revbensspjäl. hemmagjorda. Riktigt feta med massa kött.
Antar att jag är hungrig... eller i behov av en festmåltid! XD

Kommentarer
Postat av: amelia

Men skojja du! Mat är ju alltid godare ute! ;)

2011-10-17 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0