Orhan <3 Petra

Gifta.. Nu är vi gifta. Eller i alla fall till viss del. Statens godkännande saknas men jag hoppas det ska bli fixat så fort som möjligt.
Detta var ett litet bröllop. Men nog så trevligt och mysigt. Dock kan jag ju inte låta bli att lite se fram emot att ha en stor fest med släkt och vänner. Om det blir romani-style eller kristet svenskt! :P haha.,. kanske en mix! ;)
Men det blir då det. Först måste ju allt annat fixa sig.
Här får ni i alla fall lite bilder från den lilla men väldigt stora dagen! :D

Innan vigseln. Stört omöjligt att få alla familjer samlade på ett ställe. XD

Eller vilken kamera man ska kolla in i. Vem som ska fota?!

Första kyssen som gifta. Eller egentligen andra. haha...

Kramar och brudbukettskastande.. haha syrran tog den. Eller tydligen kastade jag den rätt i hennes famn när andra kämpade för att ta den! XD

Gomiddag.. blandning av romani-mat och svenne-mat.. :P Eller så svenskt kanske den inte är... :P

Kopita, sarme, gravo, ruckola-sallad, "västerbottens"ost-pajer. (tror inte det var västerbottensost haha) revbensspjäl. och till efterrätt kladdiga chokladmuffins med granatäpple! :D

 

Vårat rum på stadshotellet i Mariestad! :)

Hade innan läst mycket kritik om detta hotell. Men kan inte påstå att det var illa?. Orhan tyckte det var lite gammalmodigt. Kanske lite surt att man inte fick schampo ch tvålförpackningar.. haha XD

Hur fint det än var så sov jag då dåligt. Vaknade stup i kvarten. Så då får man se ut så här dagen efter. vaknade till och tänkte att det nog snart var dax att gå upp. Då var klockan halv fyra... XD haha

Hemskt trist att tvingas upp för att äta frukost!!!! :P

Var ändå en trevlig dag. Jag och Orhan susade runt lite i Mariestad. Åt på indisk restaurang och frös då ingen av oss hade jacka!!! (förbjudet att över en natt sänka temeperaturen med tio grader!!!)

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda Pettersson

Åååå Grattis till er !! <3<3

2011-10-24 @ 19:57:14
URL: http://realbeautyy.blogspot.com/
Postat av: Amelia

Fy vad glad jag blir av att se dom här bilderna! Haha, jag sitter här och ler för mig själv :D

Ni är verkligen så sjukt fina tillsammans!

2011-10-24 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0