Blommor

Från 2an på gymnasiet!

Snackade med chefen, till den butik som ska sponsra med blommor till mig under showen, idag. Lycksele handelsträdgård. Där har jag minsann praktiserat.
Var nästan säker på att jag skulle få nej till vissa av de blommor jag önskat. Och det blev just dem jag tänkt. Men vissa överaskande. Kanske är det för att det är mer norrut. svårare eller dyrare att få tag på blommor?
Jag klarar det liksom. Nu har jag ju något att fundera över. Något mer värt att fundera på. Saker jag kan fixa! Det gör mig inte nervös alltså!
Men nu lyckades varenda blomma som går att böja eller hänga försvinna!!!
Otur? Vi försökte båda tänka. Jag kom på murgröna och det skulle jag få massa av sa han. Men lite lite blommor i det. Jaja... det löser sig på något sätt.

Försökte tänka grönsaker och pappa kom med förslaget dill. Till och med pappa kan överaska med sina floristiska sidor! XD Dill går väl att böja... tror jag!?
Får se när jag kommer upp. Oftast brukar det ordna sig med blommor. När man ser dem. Man beställer nästan alltid för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0