Saknad och irritation!

Gick ut en sväng och plockade nypon. Eller jag tänkte plocka nypon men någon annan pellejöns hade plockar? vem i hela friden plockar nypon uta
nför televerket vid vägen till sin nyponsoppa???
Tss tss.. människor finns det till allt!?

Hur som helst fick jag en trevlig liten prommis. brukar gå ut på nätterna och genom byn. Det är mysigt. Och trots den sena timman möter jag ibland på grannar som är ute. Mekar med bilen (?), kommer hem. Och så är det lite mysigt att se nattsuddare  sitta uppe men ljus tända inne i huset. :) Eller skratta åt folk som har stor tv så jag kan stå utanför och titta på tv jag med! (får man titta in genom grannars hus. Är ju typ omöjligt att låta bli om enda ljuskällan är där. Särskilt om de har en tv på 2 meter!)
Träffar ju också på en och annan katt eller groda.

Var lite kallt idag dock. Och det är mörkt nu! Snart vinter ey!
Bara två dagar kvar tills jag drar. I morgon gäller det att plocka det sista. Sedan ska jag på våran lilla barnsamling i kyrkan och vara trevlig ledare!
på kvällen kommer orhan. Då ska jag pussa honom! För jag är säker på att jag kommer sakna honom. Så jag får ont i magen. Han kommer nog sakna mig. Och jag vet av erfarenhet att vi kommer bli irriterade och arga på varandra. Vi saknar varandra, Och den ena personen blir ledsen och irriterad för att den andra är arg och irriterad.
Allt bra märkligt... (när två aggressiva själar möts...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0