Sur...

LÖJLIGT!
Jag kan inte hjälpa att jag blir irriterad. Här sitter man arbetslös och väntar och får plötsligt ett sms. Ett jobb. Som mysteryshopper. Och med rejäl lön för en gångs skull. Glatt går jag inte för att se vad det är bara för att upptäcka att idag var sista dagen!
MEN ÄR DET NORMALT? Att skriva ett sms om det precis just den dagen då det är slut? NÄE jag tycker inte det.
Menar de att jag ska kolla in sidan hela tiden för säkerhets skull??
Fyra erbjudande har jag fått nu. Två via sms. Ett via mail! Bra tycker jag. Men det tredje helt spontant via deras hemsida och en lite påminnelse sista dagen.
Jag blir så trött. Jag vill ha jobb. Och dessa jobb är inte lika illa som de företag jag jobbat för innan! Men jag lyckas ju aldrig!!!!
Antingen är jag för långsam eller så säger de inget förrän det är för sent!!!

Jag tänker sura hela dagen!!! Det gör ont i magen att tvingas tacka nej till ett jobb... ett jobb jag ville ha men aldrig fick se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0