3 man i soffan

Idag såg jag en fjäril! Det kändes bra.
Förutom den braiga nyheten får jag även pengar från arbetsförmedlingen i morgon. Mer än jag trodde. Jag är ledig från jobbet i morgon. Så möjligen shoppar vi mat... (Nu när vi inte köpt någon dator kanske vi kan använda våra uttagna lånade slantar till mat istället...)
..
Man kan säga att allt känns bra idag!
Vi åt en wook till middag. Nudlar och massa vitkål, morötter, kålrötter och lite harricots verts. (stavas det så?) TIll det någon form av sötsur sås jag vispade ihop!
Alltid vegetariskt... Men gott är det! haha
..
För att göra det hela riktigt bra fick jag glädjen att klämma mig ner mellan mina två älsklingar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0