Aftoninlägg

Nyss hemkommen från moster på go'middag och trevligt sällskap! :)
Vi blev spontant ditbjudna och tog bussen ner till Umeå. Fick skjuts hem av min kusin som vi hann bjuda på lite kaffe innan han åkte hem.
Nu ska vi sova.
Tja.. dagen blev annorlunda kan man säga. Vi planerade att gå ut i skogen idag. Men hamnade istället i Umeå! haha...
..
I morgon är det jobb. Det lät på chefen som en halvdag men man vet aldrig. När jag väl är där så fastnar man liksom. Och de skadar ju inte.
Annars skulle det vara skönt att vara hemma på eftermiddagen. Om vädret blir lika fint som idag! :)
..
Under dagen har vi också hunnit få nyheter om en dator. Så kanske man snart kan nörda vid en riktig skärm igen haha :P När man får tid mellan arbetet.
..
Tråkigt inlägg. Som en annan resume. Men... hinner knappt med längre. vilket är bra kanske. Sitter jag mycket här betyder det ju att jag har lite att göra.
Jag gillar att ha att göra!
..
Kram, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0