Besök idag!

Idag var det för en gångs skull faktiskt något i kyrkan här i Bygdeå. (torsdag? Vad är det för dag?)
Men självklart jobbar jag till sex då! Inte har jag orken att duscha, laga och äta mat (orhan var också borta hela dagen så ingen mat var redo)
Men även får vi för första gången besök! Ett sådant stort tillfälle får man ju inte bara missa! Min kära kusin kommer förbi! :)
Så nu gör jag och Orhan middag!  Pasta al forno! :) ska bli riktigt gott. Jag är hungrig! Mycket hungrig!
..
Idag har det varit stressigt. Vi var mycket folk idag som kom och gick. Men 6 som jobbade mycket! Trots det hann vi inte färdigt! Men nu är det långhelg. Var orolig ett tag jag skulle behöva jobba i morgon. Så jag liksom rusade fram och tillbaka med alla krukor! XD
..
Jaja.. nog snackat om jobb. Nu vill jag bara vila dessa 4 dagar! :)
Ser fram emot att träffa min kusin nu! :)

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hoppas ni får en riktigt fin Påsk och skön ledighet. Kramar och kärlek från mig till er <3

2012-04-06 @ 10:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0