Dags för en promenad kanske?

Idag kom Cecilia och Linus förbi på påsklunch. Mycket trevligt. Och gott! :)
Vi spelade fia med knuff och hade kul tills de skulle iväg till Lycksele.
Jag och Orhan har bara slappat sen dess men jag ska se om jag lyckas få med han ut på en prommis. Innan solen går ner. Det har varit fint väder ute hela dagen. Man borde ju gå ut!
Känner mig seg. Inte bra med ledighet efter att ha jobbat. Jag vet föresten inte vad jag ska hitta på. Märkligt vad dålig man är på det. Vad beror det på?
..
Senare ikväll ska vi försöka leta upp någon film om Jesus. Om det blir passion of the christ eller någon annan. Det får vi se. Så vi får oss lite evangelium! ;)
Blev ju som sagt var ingen kyrka igår och något mer verkar det ju inte bli i bygden. Dåligt!
..
Nej ut var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0