En utflykt i snöigt landskap

Blev en trevlig utflykt trots snön.
Ja för när vi kom över E4 upptäckte vi att där hade snön inte smält alls! Men vi tågade ändå ut. Med Tamar på min axel och Orhan med ryggsäck full med korv och ketchup! XD
Vi hittade en liten lingontuva vid en gran ca 150 m från vägen! :P Var bra. Man hörde bara bilarna.
..
Tamar var besviken. Vi hade på vägen passerat ett skuggigt område där all snö var borta och man såg hur Tamar älskade det stället. Släppte ner henne där och hon kutade runt och utforskade. Såg väl ut som skogen hon brukar ha  lekt i! ;)
När vi väl satt där i solen satte hon sig på en sten och surade. förutom en liten prommis då hon klev över mig. Gosade lite och fortsatte runt granen sen tillbaka till stenen. Hela tiden morrade hon.
..
Men varmt och skönt var det. Utan jacka gick vi ner! :) Och trots att fötterna var genomsura frös jag inte! :D
..
Nu är vi hemma och slappar. Dagen har bara börjat känns det som! Halv ett.
Orhan spelar Tekken. han har hittat något program så han kan spela tv-spel på datorn! XD
Så fort han är klar tänker jag sätta mig där. Låta dagen gå tills det är middag! :)
..
Här får ni en helt överdrivet massa bilder att titta på! :)
..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0