Frånvarande

Hejsan alla människor!!
Oj.. minns inte sist jag var frånvarande från min blogg så här länge senast! haha. Hur kommer det sig kan man tänka? Hatar jag plötsligt att skriva? Haver jag gjort något roligt hela veckan?! Var jag bortrövad av mystiska varelser i skogen?!
Ingetdera!
Jag har lidit av en så kallad trött period! Vet inte hur jag ska kunna förklarar bättre än med ordet trött.
Inte trött så jag sovit nonstop. Men det har varit tungt att gå upp på morgonen. Tungt att jobba. Tiden har bara susat förbi väl hemma så jag har inte hunnit med mycket jag velat!!!
Inte är det bara jag heller. Min arbetskamrat lider av samma sak!
Väderomslag? Hårda tider på jobbet? Våryra?! Jag vet inte!!!

Idag var jag så trött på jobbet att jag ett tag trodde jag skulle börja lipa! Alltså fick känslan av att det var för tungt. Att jag var deprimerad! Men jag morskade upp mig. Inte är man mesig heller.
Men skrattade när min arbetskamrat kom och berätta samma sak. Att hon varit påväg att börja gråta! haha XD

Hur som helst. Snart helg! Då ska jag skriva allt som jag tänkt på under veckan. För jag har saknat att skriva. Går alltid runt och formulerar inlägg i huvudet. Om allt från att Orhan gör ett fantastiskt bröd till storspovarna som sjunger utanför jobbet!
Så sjuk är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0