Köp med en mjölk hem!

orhan ville ut och springa så... jag bad han passera Ica och köpa med sig mjölk. Idag blir det fläskpankaka. Minns inte när jag åt det senast. Men det ska bli gott. Vi har kylen full med ägg nu bara för att de var billigt! XD haha
..
..
Det snöar ute men Tamar vill ändå ut. Hon satt liksom och småklagade på mig. Trodde hon skojade eller bara allmänt pratade med mig tills hon sa till ordentligt. Och så fort jag öppnade fönstret gled hon ut. Kanske var hon nödig?
Funderar på det. Jag tror hon gör lite behov ute. För jag rengör knappt lådan längre. (Kanske Orhan är där och städar hela tiden? Vem vet?!) Hoppas i alla fall hon inte skiter så... synligt. För då måste jag ju gå och plocka till våren. Kan ju inte ligga bajs överallt.
Men tanke på att skogen är alldeles snöig fortfarande tror jag hon hellre gör sina behov i trädgården.
..
..
Idag har vi suttit vid datorn. Börjar bli trött på det. Vi har letat (Mest Orhan kanske) dator och fotbolls-skor. sökt lite jobb åt Orhan och fixat för att han i morgon ska kunna åka in och fixa Id-kort.
Känner att jag måste gå ut och gå sen. Mina skavsår har torkat nu i alla fall. Eller göra något kreativt. Är så trött i huvudet!
..
..
kram

Kommentarer
Postat av: anna

Äntligen en bild på Tamar!!! den lilla sötisen!

2012-04-01 @ 14:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0