Min Monet

Det färdiga resultat.
En sån där tavla man ska glo på avstånd på! XD
Jag blev nöjd. Finns säkert nåt man kan pyssla med. Vattnet går säkerligen att göra mycket mer bättre. Och den ljusstrålen som kommer skulle säkert vara mycket tydligare i vattnet. Bladen närmast i bild skulle säkert behöva vara mycket mer tydliga! Men jag är rädd för att förstöra! (Kanske råkar jag spilla lite färg på den i framtiden!)
Ge gärna kritik! :) Då blir jag lycklig!
..
(Vad blir då nästa konstnär. Lutar lite åt syrrans förslag. Salvador Dali (hette han så?) rätt tuff!)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Fantastisk, Petra. Särskilt det lilla ljusinsläppet i vassen! Kanske, förresten att djupet i bilden har blivit kort. Jag menar den närmaste näckrosens storlek jämfört med vassen i bakgrunden... eller jag vet inte. Skulle gärna se den live! det är bättre. Men jag gillar färgerna

2012-04-28 @ 21:40:38
Postat av: Pia

Haha, mkt bättre än min halvdana tolkning av Monet som jag gjorde på bildkursen i åttan ;)Jag gillar också färgerna i tavlan, lite mörkare och mer mystiskt än monets tavlor med broar och klarare färger.

2012-04-30 @ 09:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0