monday mornings!

Oj hemska saker. Alltid så trött. Det är det dumma med massa lediga dagar. Man blir så trött sen när man väl ska jobba. Går inte upp hemskt mycket senare. Men det räcker tydligen!
Fick sms i morse och jag bad i mitt inre att det skulle vara chefen som meddela att det inte var något jobb. Men det var kollegan som frågade om jag ville ha skjuts! haha..
Jag svarade ja. Med tanke på hur död jag är. Jag skulle säkert komma sent.
Solen skiner dock ute så en prommis hade nästan varit mysigt?! Äsch.. kanske jobbar jag ute lite idag!
..
Sitter och äter frukost nu. Sött te (för omväxling) och en pizza bit. Älskar att inte behöva göra frukost. Pizzan låg där. Jag tog den!
Bakom mig har ett berg av disk vuxit till. Antar att det är min. Har inte fått tummen ur att ta den. Dåligt. Men idag! Idag ska jag!!!
..
..
Tamar äter också frukost bredvid mig. Halva frukosten. Så tidigt annars.
Orhan sover. Jag sa åt han att göra det... :P Så fort jag är klar kryper jag ner där igen. Det är skönt...
..
Det är otroligt snöigt ute idag. Det glittrar. Trots att det står att det är 6 plus! Jag tror INTE på det. Tror solen värmer upp den. Aldrig i livet snön glittrar när det är 6 plus! XD
..
Hoppas det blir en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0