påsk

Ännu en slapp dag. Har ont i hela kroppen. Orhan är trött och sover för att kunna vara uppe i natt istället. haha.. antar att det är för att Inter spelar ikväll! ;)
Så fort han vaknar antar jag att vi tar tag i lunchen och kanske fortsätter se den film vi började se igår. Vi valde självklart den längsta filmen om Jesus som gick att finna. Jesus från Nasaret? Gammal film. Italiensk/engelsk... Tror min mor och far äger den men jag orkade aldrig titta på den.
Igår han vi se ända fram till att Maria och Josef tagit sig till Betlehem. haha XD Långfredag på hög nivå!
..
Idag ska jag i alla fall äta godis. Massa godis. Påskmaten tog vi ju igår och det är inget kvar av den typ. Så idag blir det något annat gott! :) Skulle gissa på pasta! ;)
ah! Känner mig tung idag!
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0