Riktigt goda morotsklumpar!

Maten gjorde succe.
Älska friterade morotsklumpar. Jag menar. (fick iden från en indisk restaurang) Det smakade som på restaurangen! ;)
Friterade några lökringar också. Och när jag väl tröttnat på att fritera (Hade en sån liten kastrull och fick göra så lite i taget!) slängde jag alla lökbitar och resterna av frityrsmeten i stekpannan och stekte allt med massa curry.
Till detta åt vi ris och en "indisk" sås.. Massa kryddor!!! :)
Var mycket gott. Vet inte hur billigt det blev dock. vi räknade lite. Och tja.. bortser man från oljan som gick åt vid friteringen och kryddorna som inte är sååå billiga! (Men man köper ju inte det så ofta!!!) så var det väl rätt billigt.
Morötter, lök och ris (Som är gratis eftersom vi fick det av mamma!!!)
Lite mjöl och bakpulver och ett ägg!
Bra mat tycker jag! ;) Så gott så man inte ens fattar det är vegetariskt! XD
..
Morotsklumpar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0