sista dagen att njuta av!

Trots att Tamar så liten och en ganska irriterad katt får man lite kärlek av henne. Som är ganska så väldigt mysig.
Varje morgon. Hon får mat av Orhan och sedan kliver jag upp. Då struttar hon efter mig. Gosar och purrar. Är allmänt söt.
Samma sak när man kommer hem. Hon kommer alltid och hälsar.
Märkligt hur  bra det känns att få lite kärlek.
..
..
Idag vill jag har pannkakor för frukost. Orhan ligger och gråter efter burek! Så kanske vi ska försöka oss på det till middag. Dock har vi ju inte många roliga ingredienser. haha... Plus att vi måste lyckas med det konststycket. Vi har bara försökt någon gång men aldrig gjort det riktigt bra. :P
..
Jaja.. god morgon hur som helst. Sista lediga dagen! (om nu min chef inte behöver mig i morgon hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0