Skratta högt

Hörde ett skämt på radion igår. som fick mig att skratta till rätt ut. (ovanligt!) som fick mig att börja fnissa igen senare när jag tänkte på det. På natten när jag skulle sova  tänkte jag på det igen och skrattade!
..
De pratade om politiker och lajv. Har ingen aning om hur och varför?
.
Äntligen ska du få till det med en älva så sticker Göran Persson in huvudet i tältet.
"Hej, jag är en räka!"
"Men Göran, det funkar inte så. Man kan inte vara en räka..."
.
Oj kära tider.. skrattar igen.
Min humor!
..
(Lajv är, för er som inte råkar veta, när massa människor samlas typ i skogen. De har varsin karaktär. Ät utklädda, lever i tält etc. De har fått någon liten story de ska följa också blir det typ en teater-lek. Som kan pågå i flera dagar! Ofta handlar det om troll, älvor, kungar, orcher. Därav ovanligt med räkor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0