Snöstorm

Luktar gott i huset.
I ugnen ligger en fläskkarre och puttrar i min yoghurtmarinad! ;) Har samtidigt passat på o prova grillfunktionen på ugnen! haha..
Ja för idag är det helg och då får man äta kött. Mycket kött. Efter en vecka på morötter och vitkål!
Igår gjorde Orhan en spaghetti med morötter och kålrötter. Mycket god. Men man saknar ju kött! ;) Så idag blir det till att frossa...
..
..
Har varit sugen på att måla hela dagen. Har typ gjort klart min botticelli. Låter den torka nu och ska se hur den ser ut. Sen ska jag komma på något nytt. Lutar nu åt Monet för jag känner för att göra något kladdigt. Och kladdig natur är verkligen nytt för mig! Tycker det är aptråkigt att måla natur. Och jag ritar aldrig särskilt kladdigt!!!
..
Men det får bli ikväll. Så fort Orhan fått klart med sitt pillande med datorn ska vi försöka göra något tillsammans! Innan vi äter gomiddagen!
..
En perfekt Lördag. Trots snöovädret ute! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0